Laahaako laskutus jäljessä tai kasvavatko paperipinot pöydillä?
Kun tarvitset lisäresurssia toimistotehtävien hoitamiseen tilapäisesti tai ihan jatkuvampaan yhteistyöhön, voin olla avuksi. Tekemättömät työt eivät jää roikkumaan ja saat apua myös pieniin tehtäviin!
Toimeksiannot suoritetaan laskutustyönä - maksat vain työstä, jota oikeasti tarvitset
Autan mielelläni, onpa kyseessä sitten yksittäinen toimeksianto tai jatkuvampi työ.
Työtehtävät hoituvat omissa tiloissani ja tarvittaessa myös paikan päällä asiakkaan tiloissa.
Ota yhteyttä jo tänään ja sovitaan maksuton alkukonsultointi!
Talousassistentti
- Myyntilaskutus, myyntireskontran hoito
- Ostolaskujen käsittely, ostoreskontran hoito, ostolaskujen tiliöinti
- Kuittien ja muiden tositteiden järjestely kirjanpitäjää varten
- Raportointi
- Palkka-aineiston valmistelu
Toimistoassistentti
- Rekisterien ylläpito
- Erilaiset tekstinkäsittelytehtävät
- Erilaisten ohjeistusten, ohjekirjojen yms. laatiminen
- Dokumenttien puhtaaksikirjoittaminen
- Tiedonhankinta
- Viestintä, tiedottaminen
Toimiston järjestyksen ylläpitäjä
- Toimiston järjestely
- Papereiden mapitus
- Toimiston toimintojen organisointi
- Arkiston järjestely, dokumenttien skannaus
Muut erilaiset tehtävät:
Esimerkiksi:
- verkkokaupan tuotteiden pakkaus
- tuotteiden hinnoittelu, tuotetietojen kirjaus
- taloushallinnon järjestelmien käyttöönotossa avustaminen