Olen Piia Koskiranta, PK-Toimistoapu yrittäjä ja apukäsi erilaisiin toimiston työtehtäviin!
Olen työskennellyt erilaisten toimistotehtävien parissa reilun 20 vuotta. Vuoden 2022 alusta siirryin yrittäjäksi, kun perustin PK-Toimistoapu yrityksen.
Minulla on monipuolista kokemusta erilaisista toimiston tehtävistä ja pidän paperitöistä. Vahvuuksiini kuuluvat järjestelmällisyys, organisointikyky ja kokonaisuuksien hahmottaminen. Olen nopea oppimaan ja omaksumaan uusia asioita ja toimintatapoja.
Tarjoan nyt yrittäjänä samoja palveluita, joita ansiotyössäkin tein. Koulutukseltani olen taloushallinnon tradenomi. Voin olla avuksi mm. laskutukseen liittyvissä asioissa, ostolaskujen kohdistamisessa kustannuspaikoille, kuittien järjestelemisessä, erilaisten dokumenttien tekemisessä, raportoinnissa, palkanlaskennassa tai vaikkapa tiedonhaussa. Tarvittaessa voin tulla paikan päälle järjestämään paperipinot.
Haluan tarjota apua toimiston työtehtäviin, jotka usein vievät paljon aikaa ja ovat pois muusta tuottavasta työstä tai yrittäjän vapaa-ajasta.
Otathan yhteyttä, mikäli toimiston työt odottavat tekijäänsä!